Меню KDT

Летняя школа - 2022


Жазғы мектеп "2021-2022 оқу жылының аяқталу және орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды қорытынды аттестаттауды өткізу мерзімдерін бекіту туралы" 2021 жылғы 14 мамырдағы 11-тармақ бұйрығының негізінде пандемия кезеңінде жіберілген Білім саласындағы олқылықтардың орнын толтыру, шектеу шаралары мақсатында ұйымдастырылды. Сабақтар 2022 ж.26.05. -2022 ж. 17.06. аралығында пән мұғалімдері құрастырған және бекітілген КТЖ кесте бойынша өткізілді.

Жазғы мектепте оқыту:

- барлық білім алушылардың қалауы бойынша;

- оқу жылы ішінде қашықтықтан/аралас форматта оқыған 5, 6, 7, 8, 10-сыныптардың білім алушылары;

Жазғы мектепте қашықтықтан білім алған білім алушылар үшін сабақтар ерекше маңызды болды. Жазғы мектеп жағдайында үлгерімі нашар білім алушыларға күрделі пәндерді (күрделі тақырыптарды) меңгеруде көмектесу маңызды болды.

   Жазғы мектеп аптасына бес күн жұмыс істеді. Сабақтың ұзақтығы-40 минут. Бір күнде 3-4 сабақ өткізіледі. Оқу жұмыс жоспары мен оқыту бағдарламаларын әкімшілік, педагогтер осы ұсынымдарда көрсетілген тақырыптарды, бөлімдерді, кіші бөлімдерді, оқыту мақсаттарын, сондай-ақ педагогтер жүргізген Диагностика нәтижелерін ескере отырып жасаған ("оқу пәндері бойынша ұсынылған тақырыптар"қосымшасы). Кесте құрылған топтарды / сыныптарды ескере отырып жасалады. Сынып жетекшілері ата-аналар мен оқушыларды жазғы мектептің жұмысы туралы хабардар етті, ата-аналардан жазғы мектепке қабылдау туралы өтініш алды.

Жазғы мектептегі сабақтың әр күні 15 минутқа созылған таза ауада жаттығудан басталды.

Сабақ кестесіне орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері өткізген 20 минуттық оқу сабақтары енгізілді.

Жазғы мектепке қатысқан -5-8, 10сыныптардың балалар саны :

   "№9 орта мектеп"КММ жазғы мектебіндегі балалар саны

сынып паралельдері

А

Б

В

Г

Д

Е

барлығы

5 сыныптар

5

7

4

8

7

-

24

6 сыныптар

3

4

2

-

2

5

13

7 сыныптар

2

2

4

3

13

-

24

8 сыныптар

3

2

3

5

12

-

25

10 сыныптар

26

21

 

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

 

133

 

Осы уақыт аралығында «Шшығармашылық шеберхана", "Тропинка к собственной Я" психологиялық үйірмесі, «Оқитын мектеп» жобасы, «Мұрагер» клубы жұмыс істеді, онда қосымша білім беру педагогтары сабақ жүргізді, «Сенімді пайдаланушы» информатика үйірмесі жұмыс істеді.

Жазғы мектепте 34 педагог білім алды. Жұмыстың нысандары мен әдістерін, оқыту технологияларын білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес педагогтер дербес анықтады.

Білімдегі проблемалық аймақтарды жою бойынша жұмыс ойын және ойын-сауық түрінде құрылды. Стандартты емес сабақтар, қозғалмалы өзгерістер, спорттық іс-шаралар балалардың мектепке қызығушылықпен келуіне ықпал етті. Ережелерді қайталау, сабақтағы топтық жұмыс студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына итермелейді. Сыныптағы оқушылардың аз саны мұғалімге сабақта неғұрлым қолайлы жағдай жасауға, үй тапсырмаларын жүктеместен барлық қатысушылармен сұхбаттасуға көмектесті. Мұның бәрі жазғы мектептің басты мақсатын шешуге әкелді: оқушыларға мектеп бағдарламасындағы олқылықтардың орнын толтыруға, оқу үлгерімін арттыруға, жаңа оқу жылына дайындалуға көмектесу.

Оқу материалының мазмұны жетекші тақырыптарды қайталауға, сондай-ақ ойлау процестерін дамытуға, ойластырылған шешімдер қабылдауға, оларды дәлелдеуге, ақпаратпен жұмыс істеуге, талдауға, салыстыруға, жалпылауға бағытталған.

Педагогтер үлгерімі нашар білім алушыларға тұрақты педагогикалық қолдау көрсетті, қажет болған жағдайда жеке, сараланған тапсырмалар әзірледі.

Сабақтарды өткізу кезінде педагогтар:

- балалардың эмоционалдық көңіл-күйіне назар аударды және оқытуға қолдау көрсетті;

–оқу сабақтарында білім алушыларға артық жүктеме жасалған жоқ. ;

- физикалық минуттар өткізді.

Жазғы мектеп жұмысының барлық кезеңінде санитарлық-эпидемиологиялық нормалар, ауыз су режимі сақталды.

Сондай-ақ, ата-аналар мен оқушылар Жазғы мектептің қажеттілігі мен пайдалылығын атап өтеді, өйткені өткізілген сабақтар оларға білімдегі кейбір олқылықтарды жоюға және тапсырмалардың ең күрделі түрлерін егжей-тегжейлі пысықтауға мүмкіндік берді. Бұл туралы ата-аналар мен балалардың пікірлері айтады



Летняя школа организована на основании приказа по школе «Об утверждении сроков завершения 2021-2022 учебного года и проведении итоговой аттестации обучающихся в организациях среднего образования» от 14 мая 2021года пункт 11 с целью повышения качества обучения и восполнения пробелов в знаниях, допущенных в период пандемии, ограничительных мер. Занятия проходили в период с 26.05.2022 г. по 17.06.2022 г. по утвержденному расписанию и составленному учителями-предметниками КТП.    
Обучение в летней школе было организовано для:
– всех обучающихся по желанию;
– обучающихся 5, 6, 7, 8, 10 классов, которые в течение учебного года учились в дистанционном/комбинированном формате;
 Особенно важны были занятия в летней школе для обучающихся, которые обучались дистанционно. В условиях летней школы важно было помочь слабоуспевающим обучающимся в освоении сложных предметов (сложных тем).
Летняя школа работала пять дней в неделю. Продолжительность занятий – 40 минут. В один день проводится 3-4 занятия. Рабочий учебный план и программы обучения составлялись администрацией, педагогами с учетом отмеченных в данных рекомендациях сложных для усвоения тем, разделов, подразделов, целей обучения, а также результатов проведенной педагогами диагностики (приложение «Рекомендованные темы по учебным предметам»). Расписание составлено с учетом сформированных групп/классов. Классные руководители оповестили родителей и учащихся о работе Летней школы, взяли заявления с родителей о зачислении в летнюю школу.
Каждый день занятий в Летней школе начинался с зарядки на свежем воздухе, которая длилась 15 минут.
В расписание занятий были включены 20-минутные занятия по чтению, которые проводили учителя русского языка и литературы.
Количество детей 5-8, 10классов, посещавших Летнюю школу составило
 
  Количество детей в летней школе КГУ «Средняя школа№9»
Параллель классы
А
Б
В
Г
Д
Е
Итого
5 классы
5
7
4
8
7
-
24
6 классы
3
4
2
-
2
5
13
7 классы
2
2
4
3
13
-
24
8 классы
3
2
3
5
12
-
25
10 классы
26
21
 
 
 
 
47
 
 
 
 
 
 
 
133

 

На протяжении этого времени работали кружки: «Творческая мастерская», психологический кружок «Тропинка к собственному Я», работал проект «Читающая школа», работал клуб «Мурагер», где занятия вели педагоги дополнительного образования, кружок информатики «Уверенный пользователь»
В Летней школе вели обучение 34 педагога. Формы и методы работы, технологии обучения определялись педагогами самостоятельно в соответствии с возрастными и индивидуальными особенностями обучающихся.
Работа по ликвидации проблемных зон в знаниях строилась в игровой и занимательной форме. Нестандартные уроки, подвижные перемены, спортивные мероприятия способствовали тому, что дети с интересом приходили в школу. Повторение правил, групповая работа на уроке мотивирует учащихся к исследовательской деятельности. Небольшое количество обучающихся в классе, помогало учителю создать более благоприятную обстановку на уроке, опросить всех присутствующих, не загружая домашними заданиями. Все это вело к решению главной цели Летней школы: помочь учащимся восполнить пробелы в школьной программе, повысить успеваемость, подготовить к новому учебному году.
Содержание учебного материала  было направлено на повторение западающих тем, а также на развитие мыслительных процессов, умений принимать обдуманные решения, аргументировать их, работать с информацией, анализировать, сравнивать, обобщать.
Педагогами была оказана постоянная педагогическая поддержка слабоуспевающим обучающимся, при необходимости разрабатывались  индивидуальные, дифференцированные задания.
При проведении занятий педагоги:
– уделяли внимание эмоциональному настрою детей и оказывали поддержку в обучении;
– не допускали перегрузки обучающихся на уроках;
– проводили физминутки.
На протяжении всего периода работы Летней школы соблюдались санитарно-эпидемиологические нормы, питьевой режим.
Также хочется отметить, что родители и учащиеся отмечают необходимость и полезность Летней школы, поскольку проведенные занятия позволили им устранить некоторые пробелы в знаниях и подробно проработать наиболее сложные виды заданий. Об этом говорят отзывы самих родителей и детей.



Английский язык. 6 класс





Естествознание




Русский язык







Биология 8 класс



Математика



Занятия психологического кружка



Комментариев нет
Просмотров: 599
Автор: b149skobilim
Сайт: www.b149.sko-bilim.kz
Добавлено: 20.06.2022 в 10:58