Республикалық НОУ(ОҒҚ ) "ЭРУДИТ" ғылыми жобалар байқауының ІІ кезеңі
Описание: Описание: http://3.astana-mektep.kz/images/erudit.jpg Оқу-ізденіс қызметін ұйымдастыру түрлері ішінде жетекші орын оқушылардыңғылыми қоғамына тиесілі. Білім берудің ізгілендірудің ең маңыздыбағытының бірі ретінде бұл қызмет түрін дамыту, қоғамның зияткерлік мүмкіндігін байытумақсатында НОУ «Эрудит» мектебі құрылды. «Эрудит» оқушылардың ғылыми қоғамы ғылыми таным әдісімен дарынды оқушыларды таныстыра отырып, ғылыми ойлау прициптерімен білімін жетілдіруге, ғылыми қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға, дарынды оқушылардың іздену-зерттеушілік қызметінің икемділік пен дағдыларын ие болуына, сонымен қоса жеке оқу пәндері арасындағы терең байланысты түсіне отырып және осы байланысты терең жүйеленген білім алу мақсатында құрылған. Дарынды оқушылардың ғылыми- зерттеушілік қызметі -дарынды оқушы мен педагогтың бірлескен қызметінің үдерісі, дарынды оқушының ғылыми-зерттеушілік жұмысының бағыты мен мазмұны ғылыми жетекшісімен бірлесе анықталады.Тақырыпты таңдауда мектеп стратегиясының даму бағыты мен дарынды оқушы мен педагогтың жеке қызығушылықтары есепке алынады. Көп жылдардан бері дарынды оқушылар оқытушылар басшылығымен әр түрлі пәндер бойынша ғылыми жобалармен жұмыс жасайды және жақсы нәтижеге жетеді: физика, математика, биология, химия, информатика, тарих, әдебиет, қазақ және ағылшын тілдері.
Оқу-ізденіс қызметін ұйымдастыру түрлері ішінде жетекші орын оқушылардыңғылыми қоғамына тиесілі. Білім берудің ізгілендірудің ең маңыздыбағытының бірі ретінде бұл қызмет түрін дамыту, қоғамның зияткерлік мүмкіндігін байытумақсатында НОУ «Эрудит» мектебі құрылды.
«Эрудит» оқушылардың ғылыми қоғамы ғылыми таным әдісімен дарынды оқушыларды таныстыра отырып, ғылыми ойлау прициптерімен білімін жетілдіруге, ғылыми қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға, дарынды оқушылардың іздену-зерттеушілік қызметінің икемділік пен дағдыларын ие болуына, сонымен қоса жеке оқу пәндері арасындағы терең байланысты түсіне отырып және осы байланысты терең жүйеленген білім алу мақсатында құрылған.
Дарынды оқушылардың ғылыми- зерттеушілік қызметі -дарынды оқушы мен педагогтың бірлескен қызметінің үдерісі, дарынды оқушының ғылыми-зерттеушілік жұмысының бағыты мен мазмұны ғылыми жетекшісімен бірлесе анықталады.Тақырыпты таңдауда мектеп стратегиясының даму бағыты мен дарынды оқушы мен педагогтың жеке қызығушылықтары есепке алынады. Көп жылдардан бері дарынды оқушылар оқытушылар басшылығымен әр түрлі пәндер бойынша ғылыми жобалармен жұмыс жасайды және жақсы нәтижеге жетеді: физика, математика, биология, химия, информатика, тарих, әдебиет, қазақ және ағылшын тілдері.
Сынақтама нәтижелері:
№ |
Оқушының аты-жөні |
Секция |
Кәсіби пәндер |
Балл |
1. |
Серік Дінмухаммед |
Техника |
Физика |
32 |
2. |
Досымхан Арсен |
Жер және космос туралы ғылым |
Физика |
23 |
3. |
Берлесова Алида |
Информатика |
Математика |
35 |
4. |
Беисова Айгерим |
Информатика |
Математика |
34 |
5. |
Дюсебекова Жамиля |
Информатика |
Математика |
31 |
6. |
Коньшин Андрей |
Информатика |
Математика |
12 |
7. |
Шумаков Алексей |
Информатика |
Математика |
39 |
8. |
Балапанов Дархан |
Экономика |
Математика |
45 |
9. |
Амангелді Ғалымджан |
Математика |
Математика |
30 |
10. |
Воронкин Артур |
Математика |
Математика |
37 |
11. |
Байгабулов Абу-Гасыр |
Қоршаған ортаны сақтау мен адам денсаулығы |
Биология |
28 |
12. |
Гараев Тимур |
Қоршаған ортаны сақтау мен адам денсаулығы |
Биология |
35 |
13. |
Шкарупа Вячеслав |
Қоршаған ортаны сақтау мен адам денсаулығы |
Биология |
26 |
14. |
Аубакирова Айша |
Биология |
Биология |
35 |
15. |
Серік Әкімбек |
Химия |
Химия |
38 |
16. |
Биллер Александр |
Этномәдениеттану |
Тарих және әдебиет |
34 |
17. |
Нуритдин Жамиля |
өлкетану
|
География мен тарих |
30 |
* Жұмыстарды рецензиялауға 13 жоба жіберілді, сынақтамада 50% (30 балл) көбірек алған авторлар.