Меню KDT

Открытый урок технологии в 7а классе.

Күләш Қазымбекқызы Бөлебай.     Технология пәні.           09.04.2014ж

Сабақ тақырыбы:

Шығармашылық жоба . Фитодизайн.

Сабақ мақсаты:

Өнердің шығу тарихымен таныса отырып, композиция құрастыру тәсідері туралы білімдерін дамыту. Теориялық білімді іс-жүзінде қолдану.

 

Міндеттері:

    Сыныпта жайлы атмосфералық орта ұйымдастыру.

    Тақырып бойынша нәтижелі жұмыс жасауға мүмкіндік тудыру

    Материалдармен жұмыс барысында кеңестер беру.

Күтілетін нәтиже:

Шығыс өнері туралы танымдары мен ой- өрістері кеңейеді. Бірлескен, ынтымақтастықта, жеке тұлғалар арасында құрылған диалог болады.

Әдіс- тәсілі:

Білім бағдарламаларының   жаңа бағыттары: диалог, талдау, топпен, жұппен, жек оқушымен жұмыс, ақпарат жинау, материалдарды тиімді пайдалану.

 

Модуль:

Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшелігіне қарай оқыту, оқытудағы көшбасшылық

Дерек көздері

Оқулық, интернет, газет- журнал.

Барысы

(2 мин)

Амандасу. Жұптасып бір- бірінің қолдарынан ұстап, көздеріне қарап тұрып жақсы тілектер айту.

 

Оқушылардың өзара құрметі мен сыйластығын бақылау.

 

Ұйымдастыру

(2 мин)

Шеңбер жасап тұрып таратылған суреттер бойынша топтарға бөліну.

Ой шақыру

(7 мин)

Амандасуды қалай түсіндіресің?

Киімнің қажеттілігі туралы не айтуға болады? Сендер қандай түрімен жұмыс жасадыңдар? (әр топ өз жұмыстарына талдау жасап, түсінік айтуы крек)

Жаңа сабақ

(5 мин)

Ал балалар бүгін сендер жаңа тарау «жоба»- да шығармашылық жұмыс жасау мүмкіндігіне ие боласыңдар.

Тақырыбымыз «Шығармашылық жоба. Фитодизайн».

Дизайн сөзі қалай түсінесіңдер?

(Бұйымды көркем конструкциялау, өнеркәсіптік бұымдардың эстетикалық көрінісін жобалау).

Фитодизайн ол не? (Өсімдіктерді көркедеп әшекейлеу. «Фито» грек тілінен аударғанда «өсімдік»деген сөз).

Флористика дегеніміз қандай мағына береді?

(Табиғи материалдардан, кепкен өсімдіктерден көркем шығарма жұмыстарын орындау).

Өз пікірлеріңді айтып, материалдаран мәліметтер іздестіруге болады).

Тапсырма

(22 мин)

Гүлдер ежелден сәндік қызымет атқарғандығын тарихи орындардан, өнерден, қолөнерден көруге болады.

Негізгі тапсырма: Алдарыңдағы материалдан композиция құрастырыу   жолы мен жобасын топта талқылап, оны іске асыру керек. Жасалатын жұмыстарыңа талап қоя білу де сабақтың негізгі бөлімі болып табылады. Қолдарыңда бар табиғи материалдарды ұқыпты пайдалана отырып, көркемдік шешімі келіскен «сый бұйым» жасауларың қажет.

Оқушылардың іс- әрекетін бақылау. Жас ерекшеліктеріне байланысты оқуды және оқудағы көшбасшылықты анықтау.

Қорытынды:

(3 мин)

Әр топ өз жұмыстарын қорғап атауын береді.

Рефлексия:

Мен не білдім?

Маған не қиындық тудырды?

Маған ұнағаны-

Бідің топта жұмыс (қалай жүрді?) -

Үй тапсырмасы:

Фитодизайн тарихына реферат жазу. Өз ойыңнан композициялық құрастырып жаса, жасау ретін суретке түсіріп қорға.

 

Бағалау

4 мин

Топ жетекшісі өз тбындағы балалардың қаншалықты сабаққа араласқандығы туралы критериалды бағалау мәліметін береді.     «Бағалау парағы» (топтың; мұғалімнің)

 

Рефлексия:

Уақыты:                           аты:

Мен не білдім?

 

Маған не қиындық тудырды?

 

Маған ұнағаны-

 

Бідің топта жұмыс (қалай жүрді?) –

 

 Бағалау парағы (бағалау критерийі) (топтарға-І, ІІ, ІІІ...)

Оқушы аты- жөні

Теориялық білімге

араласты

Практикалық іс әрекетте баяу

Ұтымды

ой ұсынды

Практикалық іс әрекетте жақсы / өте ұқыпты

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Қорытынды баға:

 

 

 

 

 Бағалау парағы (бағалау критерийі)     (мұғалімге)

Дайын бұйымға қойылар талаптар

І- топ

ІІ- топ

ІІІ- топ

1

Бұйымның түстер гаммасы (ашық,күңгірт)

 

 

 

2

Орындалған жұмыстың ерекшелігі (дизайн)

 

 

 

3

Бұйымның жасалу сапасы ( ұқыптылық)

 

 

 

 

4

Композициялық шешім (Фон ішіндегі орналасуы)

 

 

 

5

Экологиялық талаптарға сәйкестігі

(Ауаны ластау, денсаулыққа зиян)

 

 

 

 

Қорытынды баға:

 

 

 

 

 


 




Күләш Қазымбекқызы Бөлебай.     Технология пәні.           09.04.2014ж

Сабақ тақырыбы:

Шығармашылық жоба . Фитодизайн.

Сабақ мақсаты:

Өнердің шығу тарихымен таныса отырып, композиция құрастыру тәсідері туралы білімдерін дамыту. Теориялық білімді іс-жүзінде қолдану.

 

Міндеттері:

    Сыныпта жайлы атмосфералық орта ұйымдастыру.

    Тақырып бойынша нәтижелі жұмыс жасауға мүмкіндік тудыру

    Материалдармен жұмыс барысында кеңестер беру.

Күтілетін нәтиже:

Шығыс өнері туралы танымдары мен ой- өрістері кеңейеді. Бірлескен, ынтымақтастықта, жеке тұлғалар арасында құрылған диалог болады.

Әдіс- тәсілі:

Білім бағдарламаларының   жаңа бағыттары: диалог, талдау, топпен, жұппен, жек оқушымен жұмыс, ақпарат жинау, материалдарды тиімді пайдалану.

 

Модуль:

Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ, жас ерекшелігіне қарай оқыту, оқытудағы көшбасшылық

Дерек көздері

Оқулық, интернет, газет- журнал.

Барысы

(2 мин)

Амандасу. Жұптасып бір- бірінің қолдарынан ұстап, көздеріне қарап тұрып жақсы тілектер айту.

 

Оқушылардың өзара құрметі мен сыйластығын бақылау.

 

Ұйымдастыру

(2 мин)

Шеңбер жасап тұрып таратылған суреттер бойынша топтарға бөліну.

Ой шақыру

(7 мин)

Амандасуды қалай түсіндіресің?

Киімнің қажеттілігі туралы не айтуға болады? Сендер қандай түрімен жұмыс жасадыңдар? (әр топ өз жұмыстарына талдау жасап, түсінік айтуы крек)

Жаңа сабақ

(5 мин)

Ал балалар бүгін сендер жаңа тарау «жоба»- да шығармашылық жұмыс жасау мүмкіндігіне ие боласыңдар.

Тақырыбымыз «Шығармашылық жоба. Фитодизайн».

Дизайн сөзі қалай түсінесіңдер?

(Бұйымды көркем конструкциялау, өнеркәсіптік бұымдардың эстетикалық көрінісін жобалау).

Фитодизайн ол не? (Өсімдіктерді көркедеп әшекейлеу. «Фито» грек тілінен аударғанда «өсімдік»деген сөз).

Флористика дегеніміз қандай мағына береді?

(Табиғи материалдардан, кепкен өсімдіктерден көркем шығарма жұмыстарын орындау).

Өз пікірлеріңді айтып, материалдаран мәліметтер іздестіруге болады).

Тапсырма

(22 мин)

Гүлдер ежелден сәндік қызымет атқарғандығын тарихи орындардан, өнерден, қолөнерден көруге болады.

Негізгі тапсырма: Алдарыңдағы материалдан композиция құрастырыу   жолы мен жобасын топта талқылап, оны іске асыру керек. Жасалатын жұмыстарыңа талап қоя білу де сабақтың негізгі бөлімі болып табылады. Қолдарыңда бар табиғи материалдарды ұқыпты пайдалана отырып, көркемдік шешімі келіскен «сый бұйым» жасауларың қажет.

Оқушылардың іс- әрекетін бақылау. Жас ерекшеліктеріне байланысты оқуды және оқудағы көшбасшылықты анықтау.

Қорытынды:

(3 мин)

Әр топ өз жұмыстарын қорғап атауын береді.

Рефлексия:

Мен не білдім?

Маған не қиындық тудырды?

Маған ұнағаны-

Бідің топта жұмыс (қалай жүрді?) -

Үй тапсырмасы:

Фитодизайн тарихына реферат жазу. Өз ойыңнан композициялық құрастырып жаса, жасау ретін суретке түсіріп қорға.

 

Бағалау

4 мин

Топ жетекшісі өз тбындағы балалардың қаншалықты сабаққа араласқандығы туралы критериалды бағалау мәліметін береді.     «Бағалау парағы» (топтың; мұғалімнің)

 

Рефлексия:

Уақыты:                           аты:

Мен не білдім?

 

Маған не қиындық тудырды?

 

Маған ұнағаны-

 

Бідің топта жұмыс (қалай жүрді?) –

 

 Бағалау парағы (бағалау критерийі) (топтарға-І, ІІ, ІІІ...)

Оқушы аты- жөні

Теориялық білімге

араласты

Практикалық іс әрекетте баяу

Ұтымды

ой ұсынды

Практикалық іс әрекетте жақсы / өте ұқыпты

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Қорытынды баға:

 

 

 

 

 Бағалау парағы (бағалау критерийі)     (мұғалімге)

Дайын бұйымға қойылар талаптар

І- топ

ІІ- топ

ІІІ- топ

1

Бұйымның түстер гаммасы (ашық,күңгірт)

 

 

 

2

Орындалған жұмыстың ерекшелігі (дизайн)

 

 

 

3

Бұйымның жасалу сапасы ( ұқыптылық)

 

 

 

 

4

Композициялық шешім (Фон ішіндегі орналасуы)

 

 

 

5

Экологиялық талаптарға сәйкестігі

(Ауаны ластау, денсаулыққа зиян)

 

 

 

 

Қорытынды баға:

 

 

 

 

 


 




Комментариев нет
Просмотров: 909
Автор: 45mektep
Сайт: www.45.astana-bilim.kz
Добавлено: 09.04.2014 в 18:19